PREMIS ALS BATXILLERATS: L’ALBA LINARES, PREMI ESMUC I EUMO

El passat 24 de novembre es va celebrar a l’Auditori de Barcelona l’entrega del premi ESMUC, que organitza des de fa quatre anys l’Escola Superior de Música de Catalunya per a treballs de recerca que tractin temes musicals. De tots els estudiants presentats, el jurat concedeix només tres accèssits i un únic guanyador. Aquest any 2020, el millor treball ha estat el que va realitzar l’Alba Linares, alumna de batxillerat musical de la Bisbal. El títol és: Valsos, polques i romances al saló dels Cabrera. Un fons musical del segle XIX a l’Empordà, tutoritzat per Joan Gay.
Cal remarcar que aquest mateix treball va obtenir també un dels premis EUMO 2020 de la Universitat de Vic, repartits en una cerimònia virtual el passat mes de setembre, i va ser el guanyador de la tercera edició dels premis concedits per l’Ajuntament de la Bisbal a treballs relacionats amb el municipi. Enhorabona pels premis i endavant amb la tasca de les següents promocions!