PRIMER PREMI AL CONCURS DE RELATS DE LA DIPUTACIÓ

Aquest dijous 30 de maig s’ha celebrat a la Sala de Plens de la Diputació de Girona l’acte d’entrega de premis del concurs convocat per aquesta corporació a partir dels programes educatius de medi natural i patrimoni històric.
Aroa Lachica, alumna de segon de batxillerat humanístic de l’Institut de la Bisbal, ha obtingut el primer premi en la categoria d’ensenyament secundari per la seva participació al concurs de redacció, amb un text titulat Exili.
Els nostres estudiants de segon de batxillerat havien participat el mes de gener en una sortida extraescolar inclosa dins el programa Indika, que vol apropar-los als espais patrimonials de valor històric. Concretament van visitar el MUME (Museu Memorial de l’Exili), la Maternitat d’Elna i la platja d’Argelers, vinculant aquesta activitat amb el temari de l’assignatura d’Història, que tots cursen com a matèria comuna.
A partir d’aquí, tenien l’opció de participar en el concurs de relats, inspirats per la visita. L’Aroa ha estat reconeguda pel jurat com l’autora del millor text, i va ser convidada a l’acte juntament amb la seva tutora i el coordinador de batxillerat. Una bona notícia per posar punt i final a aquesta etapa, enhorabona a l’Aroa!