PREMIS BATXILLERAT: ONA PERACAULA I AROA LACHICA

En el concurs de relats impulsat per la Diputació de Girona, l’estudiant de segon de batxillerat Ona Peracaula ha obtingut el primer premi ex aequo per a alumnes de secundària. Hi va participar amb una narració titulada I si ja no puc més? inspirada per l’excursió que van fer tots els grups de segon de batxillerat a Argelers i al Museu Memorial de l’Exili de la Jonquera el passat mes de gener.
Es dona la coincidència que aquest veredicte va arribar poc abans de la publicació dels textos guanyadors de l’any anterior, on també va tenir el primer premi una alumna de batxillerat de la Bisbal, Aroa Lachica. La Diputació de Girona distribueix en tots els seus centres culturals i biblioteques els exemplars amb les narracions premiades i, per tant, ara tothom podrà trobar-hi el seu relat premiat: Exili.