L’EMPRESA ENTRA A LES AULES DELS NOSTRES CICLES FORMATIUS

El Programa SEFED es caracteritza per la rèplica de situacions reals de treball utilitzant la simulació d’empreses com a metodologia d’aprenentatge. Amb una metodologia activa i un alt component professional, els alumnes de 2n CF GM de GAD han realitzat una sessió formativa de buy buttons dins el programa SEFED.
L’alumnat dins d’aquest programa treballa en els diferents llocs de treball d’una empresa fictícia però versemblant, incorpora el rol de treballador i desenvolupa totes aquelles tasques que li faran apropar-se a la competència professional, com si de la realitat es tractés.Precisament per aquest caràcter eminentment pràctic, l’empresa simulada conforma un marc idoni per formar i avaluar per competències: tant les competències de tipus professional lligades al lloc de treball com les de tipus social, les quals només poden ser observades en una situació de treball real. Tot seguit un petit recull de fotos de la formació!!