JA TENIM CARTELL DE LA FESTA MAJOR

Bisbalencs ja tenim cartell per la festa major.
El dimarts 13 d’abril representants de l’àrea de Cultura i de Joventut de l’Ajuntament de la Bisbal han fet lliurament dels premis del concurs del disseny del cartell de la festa major en el que hi han participat tots els alumnes de 2n del batxillerat d’arts. Felicitem a tots els participants per uns cartells magnífics i aprofitem per convidar-vos a passar per l’exposició que els alumnes de segon us han preparat en l’espai expositiu del costat de la Biblioteca.
Els cartells guanyadors són: 1r guardonat AINA ELIAS
Es tracta d’un cartell festiu, d’alegre cromatisme, en el que uns personatges multicolors ballen al so d’un instrument sostingut per un personatge pintat de color negre. La composició clàssica permet destacar el delicat treball tipogràfic, d’elaboració pròpia, que l’autora ha integrat en el conjunt tot reforçant el missatge de manera excepcional.
2n guardonat IRINA PALMA
El cartell presenta espectaculars gràfics centrats en un personatge prou conegut pels bisbalencs i bisbalenques, la Rigoberta. L’intens cromatisme transmet una sensació festiva reforçada per la contundència tipogràfica del text. Cartell de missatge clar i contundent.