INSTRUCCIONS MATRÍCULA ALUMNAT D’INTEGRACIÓ SOCIAL QUE JA ESTUDIAVA A L’INSTITUT EL CURS 20-21

Feta la preinscripció a l’Institut ara s’ha de formalitzar la matrícula definitiva. El període de matriculació és del 19 al 23 de juliol

Heu d’omplir el Full de dades (NOMÉS si heu canviat alguna de les dades respecte el curs passat) i fer el Pagament que us correspongui segons la vostra situació.

Després heu d’enviar un correu electrònic a secretaria@ieslabisbal.cat amb el full de dades de l’alumne/a NOMÉS si heu canviat alguna dada respecte el curs anterior.

NO cal enviar el comprovant de pagament però SÍ que cal guardar-vos el resguard per si des de l’institut us el requerim.

En cas que envieu el correu electrònic, poseu el nom de l’alumne/a i el curs (1r/2n + Integració Social59) a l’assumpte.