INNOVACIÓ EDUCATIVA: Learning by Docs

Learning by Docs és una plataforma educativa nova adreçada a la docència  que pretén facilitar i promoure l’ús del documental com a eina pedagògica. (https://docsbarcelona.com/en/learning).

El curs passat, el professorat de l’INS la Bisbal junt amb el de l’escola Súnion de Barcelona van ser els col·lectius més actius a la plataforma. És per aquest motiu que learning by Docs ens ha volgut recompensar amb una llicència gratuïta per tot l’any.

Podeu veure el VÍDEO de l’acte que el passat 30 de setembre va tenir lloc a l’INS La Bisbal en motiu de la inauguració del nou curs de Leaning by Docs . Com veure en les fotografies l’INS La Bisbal hi participava junt amb dos centres educatius més. Es tracta del centre Anita-augspurg Berufsoberschules de Munich (Alemanya) i del Ekpedeftiria Vasieliadis de Tessalònica (Grècia).

En aquesta ocasió els alumnes del segon de batxillerat de la modalitat d’arts coordinats per la Marta Alsina, cap de departament de Dibuix, van representar l’institut. I la Klaudie Utrera i el Jan Galeano en van ser els speakers. Felicitats a tots ells per la feina feta!!