I JORNADA D’INSERCIÓ LABORAL I SOCIOLABORAL

El passat dia 12 de febrer, els alumnes dels cicles varen assistir a les xerrades que es varen celebrar a El Mundial, en el marc de la I Jornada d’Inserció laboral i Sociolaboral que es va organitzar des del nostre Institut amb l’objectiu de donar a conèixer recursos i eines per facilitar la inserció laboral i sociolaboral, de la mà de professionals de l’àmbit.

La Jornada es va encetar amb la intervenció de Laia Estremeiro, tècnica d’ocupació del Consell Comarcal del Baix Empordà,  i Thelma Gil, prospectora i tècnica del programa Incorpora. A continuació, Joan Perxés, tècnic de Recursos Humans de l’Ajuntament de la Bisbal, va explicar l’Accés a la Funció Pública Local, com a camí per trobar feina a l’Administració. Es va cloure la Jornada amb la intervenció de Basi Moncayo, orientador laboral i referent de garantia juvenil, del SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya).
El nostre agraïment a tots els qui varen col·laborar, fent possible l’acostament d’aquests organismes al nostre alumnat.