EXPOSICIÓ DE CERÀMICA

El nostre alumne Fran Gutiérrez de la primera promoció del CFGM de Terrisseria va inaugurar la seva primera exposició a la sala Bisbal Ceram de Corçà el divendres dia 8 de Febrer i restarà oberta fins al 30 de març. L’exposició titulada “Entre dos mons”  ens mostra la fusió de les seves dos facetes més creatives: per una banda la ceràmica que ha après durant aquest anys al cicle de Terrisseria i per l’altre el grafitti, on des dels 12 anys ha desenvolupat la seva personalitat artística. Per la elaboració de les peces en Fran ha pogut comptar amb la col·laboració dels tallers Rulduà Ceràmica i Figueres i Fills SL de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal. Això ha estat gràcies a la implicació d’aquests en el nostre cicle, ja que els alumnes estableixen vincles amb ells durant les hores destinades a les pràctiques d’empresa. És gràcies a aquests intercanvi entre empreses  i institut que els nostres alumnes poden combinar tècnica i creativitat donant com a resultat aquesta magnífica exposició, fresca i genuïna, i promovent noves oportunitats professionals després del cicle.

Felicitats Fran! Endavant!