ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

A l’Institut hi ha canals de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el seu govern i la seva gestió. El més important és el Consell Escolar, que facilita la implicació en la presa de decisions que afecten a la vida del Centre del professorat, dels pares i les mares d’alumnes,  de l’alumnat, del personal d’administració i serveis i del personal d’atenció educativa.

Us comuniquem que a partir del dia 5 de novembre, iniciem el procés de renovació del Consell Escolar de l’INS La Bisbal, que haurà de quedar constituït abans del dia 21 de desembre de 2018.

Enguany s’han de renovar 4 professors, 2 pares i mares, 2 alumnes i 1 membre del PAE.

Les dates principals d’aquest procés són les següents:

• Inici del procés: a partir del dia 5 de novembre de 2018
  • Exposició dels censos: fins el 9 de novembre
  • Reclamacions  als censos: entre el 6 i el 9 de novembre
  • Resolució reclamacions als censos: 15 de novembre
  • Sorteig per a designar els membres vocals de les meses sector alumnes i pares i mares: 15 de novembre a les 12 h. A la secretaria de l’institut
  • Constitució de les meses electorals: 15 de novembre
  • Sol·licituds per actuar de supervisor: fins el 20 de novembre
  • Presentació de candidatures: fins el 16 de novembre
  • Publicació de les candidatures: 20 de novembre
  • Votacions de tots els sectors: 27 de novembre
    • Professors: a les 15.30 en claustre extraordinari. Al menjador del centre.
    • Pares i mares: de les 16:30 a les 19:30 a la biblioteca.
    • Alumnes: durant el matí.
    • PAS: no hi ha renovació
    • PAE: de les 11:30 a les 12:00 al despatx d’administració
  • Es renovaran 4 professors, 2 pares i mares, 2 alumnes i un PAE
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: abans del dia 21 de desembre de 2018.

Tot seguit trobareu l’enllaç és el document per a la presentació de candidatures (el podeu presentar a la Secretaria de 09:00h a 15:00h o demanar-ne un allà mateix). L’últim enllaç us envia a la pàgina web gencat.cat referent al consell escolar.

Podeu trobar més informació en el següent vídeo informatiu.