CAMBRIDGE ENGLISH –  proves de PET i FIRST a l’INS La Bisbal

L’abril del 2014 l’INS La Bisbal signa un conveni amb  la delegació del Cambridge English del Servei de Llengües modernes de la UdG per tal que els nostres alumnes puguin examinar-se dels exàmens oficials d’anglès PET  i  FIRST sense necessitat d’haver-se de desplaçar a la Universitat de Girona.
Després de sis cursos consecutius, cada cop són més els alumnes que després de seguir les classes de preparació organitzades per l’AMPA del centre i  impartides a les tardes per una professora anglesa contractada per la mateixa AMPA, aprofiten aquesta avinentesa.
Des del centre, la coordinació d’aquesta activitat amb el Servei de Llengües modernes de la UdG va a càrrec de la professora Margarita Pagès (departament d’anglès) i de la Coordinadora  Lingüística de l’institut.
Enguany, per motius de la COVID-19,  els exàmens que solen ser a finals de maig es van traslladar al divendres 26  (16 a 20h) i dissabte 27 de setembre (de 9 a 13h). En total s’hi van presentar 42 alumnes: 11 al PET i 31 al FIRST.