ALUMNES DEL CFGM DE TERRISSERIA EN L’ACTE INAUGURAL DE LA TERCERA EDICIÓ DEL FESTIVAL “SOM CULTURA”

El passat dissabte 3 de novembre la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona, va organitzar per primera vegada a Sant Feliu de Guíxols, l’activitat Els museus surten al carrer!, en el marc de la tercera edició del Festival Som Cultura, on es van oferir més de 20 tallers acompanyats d’una petita exposició a tall de mostra del ric patrimoni museístic que podem trobar a les comarques Gironines.
Els tallers que s’oferien anaven relacionats amb els objectes museístics i els recursos pedagògics que ofereix cada Museu per descobrir en família el patrimoni del nostre territori. Dins la marató de tallers proposats, la Míriam Seguí, l’Oriol Klis i l’Elena Diaz, alumnes del Grau Mitjà de Terrisseria de l’INS La Bisbal, van fer possible amb la col·laboració de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal el taller de decoració de rajoles ceràmiques amb la tècnica de sota coberta, “Pinta la teva rajola de ceràmica” que va oferir el Museu Terracotta de la Bisbal en l’acte. Les rajoles pintades s’acabaran d’esmaltar i coure pels alumnes del Cicle a les aules del Terracotta Museu i s’entregaran a les famílies com a record de la jornada.