PLA D’ACTUACIÓ DE L’INSTITUT LA BISBAL PER AL CURS 21-22 EN EL MARC DE LA PANDÈMIA PER COVID-19

Podeu clicar a sobre la imatge per accedir al document.

 

 

MATRÍCULA BATXILLERAT/CFGM ALUMNES QUE ESTUDIAVEN A L’INSTITUT EL CURS 20-21

Feta la preinscripció a l’Institut ara s’ha de formalitzar la matrícula definitiva. El període de matriculació és del 12 al 16 de juliol

Heu d’omplir el Full de dades (NOMÉS si heu canviat alguna de les dades respecte el curs passat) i fer el Pagament que us correspongui segons si feu Batxillerat o algun dels CFGM.

Després heu d’enviar un correu electrònic a secretaria@ieslabisbal.cat amb el full de dades de l’alumne/a NOMÉS si heu canviat alguna dada respecte el curs anterior).

NO cal enviar el comprovant de pagament però SÍ que cal guardar-vos el resguard per si des de l’institut us el requerim. 

En cas que envieu el correu electrònic, poseu el nom de l’alumne/a i el curs (1r/2n + Modalitat del CFGM o Batxillerat) a l’assumpte.

MATRÍCULA BATXILLERAT/CFGM ALUMNES NOUS

Feta la preinscripció a l’Institut ara s’ha de formalitzar la matrícula definitiva. El període de matriculació és del 12 al 16 de juliol

Heu d’omplir el Full de dades i fer el Pagament que us correspongui segons si feu Batxillerat o algun dels CFGM.

Després heu d’enviar un correu electrònic a secretaria@ieslabisbal.cat  amb el full de dades de l’alumne/a, la Targeta Sanitària de l’alumne/a (fotografiada o escanejada), el resguard del títol de l’ESO i el comprovant de pagament. 

En cas que a la preinscripció NO hagueu presentat a l’Institut els documents següents, cal que adjunteu, fotografiat o escanejat, DNI/NIE/Passaport vigent de l’alumne/a; DNI/NIE/Passaport del pare, mare, o dels tutors legals; Llibre de família (pàgina on surten el nom, els cognoms i la data de naixement de l’alumne/a o altres documents que ho acreditin) i, si és el cas, llibre de família nombrosa o monoparental. 

En el correu electrònic, poseu el nom de l’alumne/a i el curs (1r/2n + Modalitat del CFGM o Batxillerat) a l’assumpte.

ELOI SABATER, ALUMNE DE L’INSTITUT LA BISBAL, OBTÉ LA MILLOR NOTA DE SELECTIVITAT

Un cop coneguts els resultats de les PAU de juny de 2021, la millor nota de la demarcació de Girona l’ha obtingut Eloi Sabater Navarro, alumne de l’Institut de La Bisbal des de primer d’ESO.

La seva mitjana en les cinc assignatures de la fase general de Selectivitat ha estat un 9,9, després d’haver assolit un 10 en el seu expedient de Batxillerat. Amb les ponderacions de la fase específica, pot arribar al 13,96 sobre 14.

No cal dir que es tracta de qualificacions extraordinàries, a l’abast de poquíssims estudiants. De fet, enguany ningú ha tret una nota millor a Catalunya, tot i que sis estudiants més han aconseguit també un 9,9.

El professorat i tota la comunitat educativa de l’Institut celebrem aquest bon resultat i ens unim a les mostres de felicitació que aquests dies ha rebut l’Eloi, que properament serà distingit també pel Consell Interuniversitari de Catalunya.

Enhorabona!!

A continuació podeu consultar algunes de les notícies de premsa:

DIARI DE GIRONA

DIARI DE GIRONA

RÀDIO CAPITAL (NOTES SELECTIVITAT)

RÀDIO CAPITAL (ELOI SABATER)

EL PUNT AVUI

 

Matriculacions dels alumnes que continuen fent ESO el curs vinent a l’Institut

Durant la setmana vinent del dilluns 28 de juny al divendres 2 de juliol hi ha les matriculacions dels alumnes que continuen fent ESO el curs vinent a l’Institut.

Aquí us podeu descarregar dos documents. Un amb les instruccions per formalitzar la matrícula i l‘altre és un full de dades per omplir només si heu canviat algunes dades del curs passat: domicili, correu electrònic, que l’alumne s’hagi fet DNI o NIE, telèfon, lloc de feina,…

En el full d’instruccions també hi ha el full de pagament del material escolar per al curs vinent.

 

INFORMACIÓ LLIBRES IDDINK

Benvolgudes famílies,

El curs vinent l’AMPA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, i amb l’aprovació del Consell Escolar, hem
decidit continuar oferint l’opció que la compra de tots els llibres a través de l’empresa Iddink.
 
Aprofitem per enviar-vos el link del vídeo explicatiu del projecte Iddink:
Informar-vos que el dimarts 13 de juliol de 10:30 a 14:00h i de 15:00 a 18:00h a l’aula S1, l’empresa IDDINK farà la recollida dels llibres que els alumnes han fet servir aquest curs.
També en el mateix horari, per totes aquelles famílies que ho sol·liciteu, IDDINK posa a la vostra disposició una ajuda per fer les comandes per al curs 21-22. L’ajuda a les comandes es farà a la Biblioteca 
en el mateix horari: de 10:30 a 14:00h i de 15:00 a 18:00h.
 
Adjunt podeu trobar la carta informativa sobre el projecte de reutilització de llibres i les instruccions per fer les comandes (en català i castellà).