INTERCANVI DE TERCER D’ESO

Avui els alumnes han anat a l’Autostadt, que és un museu gegant de cotxes i després a patinar sobre gel, us deixem amb un petit record de fotos i vídeos…..

PARTICIPEM A LA MARATÓ DE TV3:

Dimecres 4 de desembre els alumnes dels Cicles Formatius de Terrisseria i Jardineria juntament amb els alumnes del SIEI van organitzar una activitat per poder col·laborar en el projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3. Els alumnes de jardineria i floristeria van realitzar unes composicions específiques amb poinsetties i plantes crasses (de baix consum hídric). Els alumnes de terrisseria  van cedir també elements de decoració nadalenca perquè les venguéssim conjuntament. Les previsions apunten a una aportació de la Marató entre 150 i 200 €. La nostra enhorabona!!!

EXCURSIÓ PRIMERS DE BATXILLERAT

El passat 13 d’octubre l’alumnat de 1r de batxillerat es va desplaçar al Teatre Poliorama de Barcelona per assistir a la representació de MAREMAR de Dagoll Dagom. Al finalitzar l’obra es va fer un debat amb dues voluntàries d’Open Arms i els actors. Aquí teniu un petit recull de fotos.

Lliurament mencions honorífiques del Cangur 2019

Aquest dijous  13 de juny s’han lliurat les Mencions Honorífiques de les Proves Cangur de Matemàtiques 2019 als alumnes del nostre institut que han quedat dins del millor 1% de Catalunya. Els alumnes han recollit el diploma amb la menció, uns reculls de problemes d’anys anteriors i un petit obsequi de part del Departament de Matemàtiques de l’institut. Enhorabona a Miquel Pareta i Martí Ribau de 1r d’ESO, Lluc Borràs de 2n d’ESO i Hug Fortià de 3r d’ESO. També ha rebut l’obsequi del departament en Quim Balliu de 1r d’ESO, que ja va recollir el seu premi a Barcelona el passat mes de maig en haver quedat entre els 10 primers de Catalunya. Felicitats!