Jornada: Els tècnics d’Integració Social en els centres educatius

Coneixes la figura de l’integrador social en el marc del Decret d’Inclusió?
T’interessa aclarir les funcions que té l’integrador social en els centres educatius de primària i secundària?
Vols conèixer de més a prop les estades pràctiques DUAL dels estudiants del CFGS d’Integració Social Dual?
T’agradaria conèixer experiències de diferents integradores socials en les escoles i instituts?
No et perdis la Jornada “Els tècnics d’Integració Social en els centres educatius” que es durà a terme el dissabte dia 30 de novembre de 8h30 a 13h30 al Teatre Mundial de la Bisbal d’Empordà.

Ja t’hi pots inscriure en aquest enllaç.

LICITACIÓ CONCURS DE NETEJA

Us comuniquem que l’anunci de licitació i la resta de la documentació de l’expedient del contracte de neteja de l’Institut per a l’any 2020 ja està publicada a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP). Us adjuntem l’enllaç per si hi voleu accedir directament:  feu clic aquí.
El termini per a la presentació d’ofertes és el dilluns 25 de novembre de 2019 a les 15:00h.

PARTICIPEM AL CROS COMARCAL

En el primer cros comarcal celebrat el dissabte 9 de novembre al club de tennis  la Bisbal, hi han participat alumnes de l’institut que han estat premiats amb 4 medalles. Els participants , fotos i classificacions es faran públiques pel consell Comarcal. Felicitem a tots els participants i donem a la nostra enhorabona als guanyadors. Us avancem amb un petit recull de fotos.

13a FESTA DE LA CIÈNCIA

L’audiovisual realitzat per la Mar Pi, la Nora Puig i l’Adrian Crismanu ha estat un dels finalistes en el concurs de vídeos “In Your Element” que s’ha celebrat enguany i que ha organitzat la Societat Catalana de Química.

El passat 27 d’octubre al Moll de la Fusta, dins del marc de la 13a Festa de la Ciència, es va donar a conèixer el veredicte del jurat format per en Xavier Duran ( Periodista científic i escriptor), Aureli Caamaño (Societat Catalana de Química), Mila Jové ( Directora general AFAQUIM), Espiri Carrasco (Responsable de Comunicació Corporativa / Carburos Metálicos) i Mònica Costa (Responsable de comunicació / COVESTRO):

1r Premi: Ins Guindàvol (Lleida). 2n Premi: Col·legi Jesús, Maria i Josep (Barcelona). Finalistes:Ins La Bisbal (La Bisbal d’Empordà), Ins Pau Vila (Sabadell), Les Alzines (Girona), Ins El Cairat (Esparraguera) i  Ins Ciutat de Balaguer.

Aquí teniu l’enllaç del vídeo

Des d’aquí felicitem als nostres tres alumnes!

FORMACIÓ I D’ASSESSORAMENT EN FABRICACIÓ ADDITIVA (IMPRESSIÓ 3D)

Alumnes, professors i ceramistes vam participar el passat dijous 31 d’octubre en un curs d’impressió 3D a la UdG. Aquí podeu trobar un petit resum de les fotos de la jornada. Les sessions tenen un plantejament teòrico-pràctic amb una dedicació de 10 hores presencials, repartides en 3 jornades de formació al Terracota Museu de la Bisbal d’Empordà i a la UdG. Aquí  us  podeu  descarregar  el  cartell de les jornades.