Període extraordinari de matrícula a CFGS

Els informem que s’obre un període de matrícula extraordinària a Cicles Formatius de Grau Superior.

VACANTS:

• CFGS Educació Infantil torn matí: 1 plaça
  • CFGS Educació Infantil torn tarda: 5 places
  • CFGS Integració Social torn matí: 1 plaça
  • CFGS Integració Social torn tarda: 1 plaça
  • CFGS Condicionament Físic torn matí: 1 plaça
  • CFGS Ensenyament i Animació Socioesportiva torn tarda: 12 places

Preinscripció: del 8 al 14 de setembre de 2021, ambdós inclosos. De manera presencial.

• Llista d’admesos: 17 de setembre.
  • Matrícula: del 17 al 22 de setembre de 2021, ambdós inclosos.

Documentació a presentar de forma presencial:

1. Solicitud de preinscripció.
  2. Documentació identificativa:
  • Original i còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna (si és estranger comunitari, el document d’identitat del país).
  • Si l’alumne és menor d’edat, cal presentar també:
    • L’original i una còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment en família o institució, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • L’original i una còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, el document d’identitat del país d’origen.
  • Una certificació de la qualificació mitjana dels estudis o del curs que permeten l’accés a aquests cicles o de la qualificació de la prova d’accés.
  • El resguard de la sol·licitud de preinscripció a cicles formatius de formació professional de grau superior per al curs 2021-2022, si és que vas participar-hi.

Més informació en aquest enllaç.

1. Roger Prat i Sagalés

El meu fill volia presentar la solicitud de matrícula per al grau superior de integració social. Li han exigit un document, el comprovant del pagament per a l’obtenció del títol de batxiller, que no figura en els requisits d’aquest llistat. A més, no li han admès la solicitud de la matrícula amb la posibilitat de presentar aquesta documentació per correu electronic. M’agradaria obtenir una resposta clara davant d’aquesta actitud tan poc transparent.

1. Sergi Viciana

Hola,

Entre els documents que es demanen hi ha el títol que doni accés als estudis (en aquest cas, batxillerat) o el certificat de la prova d’accès. Com que el títol de batxillerat triga temps a tenir-se, el comprovant de pagament per a l’obtenció del títol té la mateixa validesa, i per això li han demanat.