Matrícula de 1r de Batxillerat

FULL INFORMATIU MATRICULACIÓ ALUMMNAT BATXILLERAT

Benvolguts pares, mares i alumnes:

Els informem que entre dilluns 12 de juliol al divendres 16 de juliol el/la seu/a fill/a haurà de formalitzar la matrícula de Batxillerat en aquest centre. Podeu consultar la llista d’alumnat assignat al centre aquí, i la llista d’alumnes preinscrits, aquí. Per formalitzar la matrícula cal portar la següent documentació:

Per alumnat que es matricula per primera vegada al centre:

1. Sol·licitud de matrícula degudament complimentada per les dues cares (adjunta) i signada.
2. Fotocòpia i original del DNI o NIE del/la alumne/a i del pare/mare si l’alumne/a és menor d’edat. Si l’adreça del DNI no coincideix amb la residència actual, cal un certificat d’empadronament o volant de convivència.
3. Fotocòpia del llibre de família, si l’alumne/a és menor d’edat.
4. Fotocòpia i original de la targeta Sanitària de l’alumne/a, si en té. Cas que no en tingués, fotocòpia de la cartilla Seguretat Social.
5. Full d’autorització d’ús d’imatges d’alumnat menor d’edat o major d’edat, segons calgui.
6. Full comunicació d’ús de serveis i recursos digitals a Internet per a treballar a l’aula.
7. Full d’autorització de sortides signat pels pares en cas d’alumnat menor d’edat.
8. Haver pagat els rebuts de (teniu aquí les instruccions):
 L’assegurança escolar: 1,12 €
 La quota de l’AMPA 10,00 €
 La quota del material escolar: 25,00 €
TOTAL: 36,12 €
Els recordem que aquestes quotes voluntàries les gestiona l’AMPA, i reverteixen directament sobre els/les alumnes. Quota d’AMPA: per a subvencionar algunes activitats; quota material escolar: per al pagament de material fungible.
9. En el cas de l’alumnat que es matricularà a 1r, cal una fotocòpia del resguard del títol de l’ESO.
10. Full consentiment cessió dades AMPA, signat.
11. Full d’autorització per a l’administració de paracetamol.

Per a alumnat del centre:

Només caldrà portar la documentació dels punts: 1,5,6,7,8,10,11

Atentament,

Clotilde Carrasco

Secretària del centre

Santa Coloma de Gramenet, juny de 2021.

EL PAGAMENT DE L’ASSEGURANÇA ESCOLAR ÉS OBLIGATORI.
L’APORTACIÓ A LA QUOTA DE MATERIAL I AMPA HA D’ESTAR PAGADA ABANS DEL 15 DE JULIOL (Recordeu portar el rebut a la Secretaria del centre o enviar rebut al correu del centre a8037176@xtec.cat)