Matrícula CFGS d’Integració Social

FULL INFORMATIU MATRICULACIÓ ALUMNAT CFGS SCC0
1r Curs d’Integració Social LOE

Benvolguts pares, mares i alumnes i/o tutors legals:

Els informem que entre dimarts 1 i dilluns 7 de setembre, el/la seu/a fill/a haurà de formalitzar la matrícula de Cicles Formatius en aquest centre, tot enviant la següent documentació per correu electrònic (a8037176@xtec.cat):

Alumnat que es matricula per primera vegada al centre:

Emplenar i enviar la següent documentació:
1. Sol·licitud de matrícula degudament complimentada per les dues cares i signada.
2. Fotocòpia del DNI o NIE del/la alumne/a. Si l’adreça del DNI no coincideix amb la residència actual, cal un certificat d’empadronament o volant de convivència.
3. Fotocòpia i original de la targeta Sanitària de l’alumne/a, si en té. En cas que no en tingués, fotocòpia de la cartilla de la Seguretat Social.
4. Haver pagat els rebuts de:
 L’assegurança escolar obligatòria: 1,12 €
 La quota del material escolar: 70,00 €
TOTAL 71,12 €
Aquestes quotes reverteixen directament sobre els/les alumnes: serveixen per al pagament del material fungible, dossiers de classe, agenda, carpeta, algunes activitats… (Veure full d’informació sobre quotes)
5. Full d’autorització d’ús d’imatges d’alumnat.
6. Full d’ús de serveis i recursos digitals a internet per a treballar a l’aula per a alumnat menor d’edat o major d’edat, segons calgui.
7. Full d’autorització de sortides signat (només alumnat menor d’edat).
8. En el cas de l’alumnat que es matricularà a 1r en un CFGS, cal una fotocòpia del resguard del títol de batxillerat o del certificat d’haver aprovat de les proves d’accés o el curs específic d’accés a CFGS.
9. Resguard de pagament dels preus públics de matrícula a CFGS (Veure full informatiu nº 3 i instruccions de pagament).

Atentament,

Clotilde Carrasco
Secretària del centre

Santa Coloma de Gramenet, juny de 2020.

1. Halima

Buenas tardes quería información de algún cfgm o cfgs disponible para cursar
    Gracias y saludos