Matrícula al CFGM de Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència

Els informem que entre el 15 i el 17 de setembre, el/la seu/a fill/a haurà de formalitzar la matrícula del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència en aquest centre. Podeu comprovar si sou a la llista d’alumnat assignat al centre i el torn adjudicat aquí.

Per matricular-se, hauran d’enviar la següent documentació per correu electrònic (a8037176@xtec.cat) :

Per a alumnat que es matricula per primera vegada al centre:

Emplenar i enviar la següent documentació:

1. Sol·licitud de matrícula degudament complimentada per les dues cares (adjunta) i signada.
  2. Full d’us de serveis i recursos digitals a l’aula (menors d’edat o majors d’edat, segons correspongui)
  3. Full d’autorització sortides (només alumnat menor d’edat)
  4. Full d’autorització per a l’administració de paracetamol (només alumnat menor d’edat)
  5. Full d’autorització d’ús d’imatges
  6. El comprovant d’haver pagat (aquí teniu les instruccions de pagament):
    L’assegurança escolar: 1,12 €
    La quota del material escolar: 79,00 €
    TOTAL 80,12 €

Els recordem que aquestes quotes voluntàries reverteixen directament sobre els/les alumnes: serveixen per al pagament del material d’algunes activitats, sortides, agenda, carpetes, dossiers de fotocòpies etc…

Documentació que cal enviar (en cas d’haver-la enviat durant la preinscripció NO cal tornarla a adjuntar):

1. Resguard del títol d’haver aprovat l’ESO o el certificat d’haver aprovat la prova d’accés a CFGM o el certificat d’haver aprovat el curs d’accés a CFGM.
  2. DNI o NIE del/la alumne/a i del pare o la mare si és menor d’edat.
  3. Targeta sanitària de l’alumne/a.
  4. Llibre de família (només alumnat menor d’edat)

Recordeu que s’ha d’enviar tota la documentació emplenada per e-mail a a8037176@xtec.cat

Atentament,

Clotilde Carrasco

Secretària del centre

Santa Coloma de Gramenet, 14 de setembre de 2021.