Matrícula a CFGM de Guia en el Medi Natural i Temps de Lleure

FULL INFORMATIU MATRICULACIÓ ALUMNAT CFGM AE10
Guia en el medi natural i temps de lleure

Benvolguts pares, mares i alumnes:

Els informem que entre dilluns 12 i divendres 16 de juliol, el/la seu/a fill/a haurà de formalitzar la matrícula de Cicles Formatius en aquest centre. Podeu comprovar la llista d’alumnat assignat al centre, aquí ; la llista d’espera, aquí ; i la llista de preinscrits, aquí. Per matricular-se, caldrà enviar la següent documentació per correu electrònic (a8037176@xtec.cat) :

Per alumnat que es matricula per primera vegada al centre:

Emplenar i enviar la següent documentació:
1. Sol·licitud de matrícula degudament complimentada per les dues cares (adjunta) i signada.
2. Full d’us de serveis i recursos digitals a l’aula (menors d’edat o majors d’edat, segons correspongui)
3. Full d’autorització sortides (només alumnat menor d’edat)
4. Full d’autorització per a l’administració de paracetamol (només alumnat menor d’edat)
5. Full d’autorització d’ús d’imatges
6. El comprovant d’haver pagat (teniu aquí les instruccions de pagament):
 L’assegurança escolar: 1,12 €
 La quota del material escolar: 150,00 €
TOTAL 151,12 €
Els recordem que aquestes quotes voluntàries reverteixen directament sobre els/les alumnes: serveixen per al pagament del material d’algunes activitats, sortides, agenda, carpetes, dossiers de fotocòpies etc…

Documentació que cal enviar (en cas d’haver-la enviat durant la preinscripció NO cal tornar-la a adjuntar):
1. Resguard del títol d’haver aprovat l’ESO o el certificat d’haver aprovat la prova d’accés a CFGM o el certificat d’haver aprovat el curs d’accés a CFGM.
2. DNI o NIE del/la alumne/a i del pare o la mare si és menor d’edat.
3. Targeta sanitària de l’alumne/a.
4. Llibre de família (només alumnat menor d’edat)

Atentament,

Clotilde Carrasco

Secretària del centre
Santa Coloma de Gramenet, juliol de 2021

EL PAGAMENT DE L’ASSEGURANÇA ESCOLAR ÉS OBLIGATORI.
L’APORTACIÓ A LA QUOTA DE MATERIAL HA D’ESTAR PAGADA ABANS DEL 16 DE JULIOL.

1. MERCEDES

HOLA QUISIERA SABER SI MI HIJA MIRIAM HIJANO TENORIO HA ENTRADO Y Q PUESTO TIENE

2. Mariola López

Bon dia,
    A on es fa el pagament de l’assegurança i quota del material?

3. Cristina Garrido

Hola buenas tardes. Me parece muy ingusto que no haya mas plazas para el ciclo deportes. Con tanta demanda que hay por parte de alumnos.

4. Aida

Bon dia,
    El meu germà és a la llista d’espera del CFGM del vostre institut, quin es el següent pas que hem de seguir? perquè ell no apareix en les altres llistes i estem una mica perduts…Ens podeu donar una mica de informació?
    Gràcies
    Salutacions

5. Manuela

Totes les preguntes que feu estan molt bé explicades en les lletres de color vermell. Solament heu de fer clic i llegir per solucionar els vostres dubtes.