Preinscripció i Matrícula als Cicles Formatius Grau Mitjà. Curs 2021-2022

Clica aquí per fer la consulta individual de la teva sol·licitud

Període per presentar reclamacions: 9 al 15 de juny de 2021

• Si no estàs d’acord amb la puntuació provisional, o detectes alguna errada o anomalia, pots presentar una reclamació. En la consulta individual trobaràs l’enllaç per presentar-la.
  • Si no pots accedir a la consulta individual o no trobes la sol·licitud a la llista amb la puntuació provisional pots adreçar-te al centre o a l’oficina municipal d’escolarització per demanar informació. També pots presentar una reclamació mitjançant els següents accessos, en funció del tipus de sol·licitud de preinscripció utilitzada:

Alumnat que cursa 4t d’ESO a l’Institut Julio Antonio: Per continuar en aquest mateix centre estudiant Cicles Formatius de Grau Mitja ha de fer preinscripció.

El Departament d’Educació ha posat en marxa el nou web preinscripcio.gencat.cat. Aquest nou portal temàtic veu la llum en el context de pandèmia per la covid-19 i permetrà donar suport en la tramitació telemàtica de la preinscripció.

A més, incorpora al menú superior un botó de traducció automàtica, que permet navegar per tot el web en català, castellà, occità-aranès, anglès, francès, italià, portuguès i alemany.

És molt important respectar les dates de presentació, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran qualsevol prioritat a l’hora d’obtenir la plaça.

Aquí trobareu l’enllaç al web de Departament d’Educació sobre la preinscripció als Cicles Formatius de Grau Mitjà per al curs 2021-2022

Aquí trobareu informació i orientació acadèmica virtual