Batxillerat

Curs 2019-2020

Documentació que cal presentar en el moment de la preinscripció:

• Imprès de sol·licitud, que podeu obtenir al centre o a la pàgina web d’Educació  i portar al centre, degudament emplenada i signada, dintre del termini amb la resta de documents detallats a continuació:
    • Certificat de la nota mitjana de 1r, 2n i 3r d’ESO, o certificació amb nota numèrica d’altres estudis que donin accés
    • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne, del pare, de la mare o dels tutors legals.
    • Original i fotocòpia del llibre de família dels fulls corresponents als pares i a l’alumne, o partida de naixement.
    • Original i fotocòpia del llibre de vacunes, o certificat mèdic on es detallin.
    • Original i fotocopia de la targeta sanitària de l’alumne.
    • Si pertoca, documentació acreditativa de discapacitat de l’alumne, dels pares o dels tutors legals.

Presentació de sol·licituds del 14 al 24 de maig de 2019
Llistes amb el barem provisional 4 de juny de 2019
Reclamacions del 5 al 12 de juny de 2019
Llista d’admesos 8 de juliol de 2019