Ensenyament obligatori – ESO

Curs 2019-2020

Documentació que cal presentar en el moment de la preinscripció

• Imprès de sol·licitud, que podeu obtenir al centre o a la pàgina web d’Ensenyament i portar al centre, degudament emplenada i signada, dintre del termini amb la resta de documents detallats a continuació:
    • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne, del pare, de la mare o dels tutors legals.
    • Original i fotocòpia del llibre de família dels fulls corresponents als pares i a l’alumne, o partida de naixement.
    • Original i fotocòpia del llibre de vacunes, o certificat mèdic on es detallin.
    • Original i fotocopia de la targeta sanitària de l’alumne.
    • Codi IDALU

Si pertoca, també cal portar:

• Original i fotocòpia del document acreditatiu de discapacitat de l’alumne, dels pares o dels tutors legals.
  • Original i fotocòpia del títol de família nombrosa.
  • Original i fotocòpia del document acreditatiu de ser beneficiaris de la renda mínima d’inserció.

Presentació de sol·licituds Del 29 de març al 9 d’abril de 2019
Publicació del barem provisional  26 d’abril de 2019
Publicació d’oferta definitiva  11 de juny de 2019
Publicació d’alumnes d’admesos  12 de juny de 2019