Preinscripció ESO. Informació. Calendari

A partir del 13  fins el 22 de maig, a l’enllaç http://queestudiar.gencat.cat/ca/index.html  , a l’esquerra, clicar Presentació de sol·licituds en suport informàtic i seguir les instruccions.

ATENCIÓ  AL PÚBLIC:

• Telèfon: 93 893 36 48
  • Horari d’atenció telefònica al públic: de 10h a 13h
  • També podeu enviar els dubtes al correu del centre a8043693@xtec.cat , amb l’assumpte: Dubtes preinscripció ESO

CITA PRÈVIA per sol·licituds en modalitat presencial:

• Excepcionalment, es podran presentar les sol·licituds presencialment del 19 al 22 de maig, amb l’opció de cita prèvia  o demanant hora al telèfon del centre 93 893 36 48. Es recomana portar la sol·licitud impresa, emplenada, bolígraf propi i mascareta.  És imprescindible portar els originals de la documentació.

CORREU ELECTRÒNIC PER ENVIAR LES SOL·LICITUDS DE PREINSCRIPCIÓ I DOCUMENTACIÓ:

QUINA DOCUMENTACIÓ S’HA D’ENVIAR?

• El resguard de la sol·licitud de preinscripció, llevat dels casos en els quals s’ha fet presencialment.
  • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.
  • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació escanejada o fotografiada que els acredita.

SUPORT A LES DADES DE LA SOL.LICITUD:

CALENDARI: