Matrícula alumnat del centre

Benvolgudes famílies del Joaquim Mir,

L’alumnat que actualment ja ha cursat algun curs al Joaquim Mir, NO ha de fer cap gestió per matricular-se, llevat dels casos en que es vulgui donar-se de baixa.En aquest últim cas, cal enviar  un correu a l’adreça: a8043693@xtec.cat , indicant nom i cognoms de l’alumne i el curs.

Us informarem de les gestions que s’hagin de fer quan rebem més instruccions al respecte. De tota manera, l’alumnat que cursarà 2n i 3r d’ESO tenen un currículum comú i la tria d’optatives es farà al setembre.

L’alumnat que cursarà 4t d’ESO ha de consultar la notícia : https://agora.xtec.cat/iesjoaquimmir/eso/eso-3/tria-doptatives-a-4t-deso/ Per donar suport a aquesta orientació sobre la tria de matèries optatives o específiques, es faran tutories virtuals per tal d’aclarir dubtes.

L’alumnat que acaba 4t d’ESO rebrà orientació sobre sortides postobligatòries a partir de la setmana que ve. Si volen cursar el batxillerat al Joaquim Mir, ho podran concretar al formulari que rebran: NO cal que facin preinscripció. Si volen cursar un Cicle Formatiu al Joaquim Mir o en un altre centre, que han de fer la preinscripció, però les dates encara no s’han publicat. Us informarem puntualment.