Olorant la química!

Fa pocs dies, els alumnes de Química de 1r de Batxillerat vam tenir l’oportunitat d’assistir, aquí a la nostra aula, a la conferència titulada “Sabors, aromes i perfums” impartida pel professor Joan Carles Ronda, de la Facultat de Química de la Universitat Rovira i Virgili.
Va… Llegeix més»

El nou Consell Escolar

Un cop acabat el procés de votacions dels diferents sectors al Consell Escolar del centre, la composició ha quedat de la següent manera
Sector pares i mares: Sr Alexandre Pérez Ferret
Sector alumnes: Adrián Delgado López (1r SMX), Adrià Domingo Domènech (3r ESO) i Àlex Martínez Sánchez… Llegeix més»

Jornada de vaga, 29 de novembre, 2018

Benvolguts alumnes i famílies,
Els sindicats USTEC-STEs, CGT i ASPEPC-SPS han convocat una vaga a l’ensenyament públic per al dijous, 29 de novembre. El SEPC (Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans) també ha fet una crida a la mobilització. Preveiem que la vaga sigui seguida per part… Llegeix més»

Dos Fiscals dels Jutjats de Vilanova visiten al CF Gestió Administrativa d’àmbit jurídic

Divendres dia 16 de novembre ens van visitar dos dels Fiscals assignats als Jutjats de Vilanova i la Geltrú i el Vendrell: Sra. Aida Rovira Coll i Sr. Jose Luis Vaquera Márquez.
Ens van fer saber en què consisteix el seu treball de defensa dels… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar. Candidats.

Benvolgudes famílies,

Aquest dijous 29 de novembre de 10 a 11.30 i de 17 a 18.30 tindran lloc les eleccions al Consell Escolar pel sector alumnes i pares i mares. Les candidatures fins al moment són:

Sector pares/mares: ALEXANDRE PÉREZ FERRET, pare d’un alumne de 2n ESO

Sector alumnat: ADRIÁN DELGADO LÓPEZ, alumne de 1r d’SMX.

ADRIÀ DOMINGO DOMÈNECH, alumne de 3r ESO

ÀLEX MARTÍNEZ SÁNCHEZ, alumne de 3r ESO

Us animo a presentar la vostra candidatura i a participar en les eleccions!

Jornada de vaga, 14 novembre, 2018

Benvolguts pares i mares i alumnat,
El Sindicat d’Estudiants  ha convocat una jornada de protesta («vaga») per al dia 14 de novembre de 2018. Els representants de l’institut han fet arribar a la direcció del centre la proposta d’adherir-s’hi. Podeu trobar el comunicat del SE en… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar. Participa! Presenta’t!  Vota!

Enllaç a la Circular del procés d’Eleccions al Consell Escolar

QUÈ

COM

QUAN