LLIBRES CURS 2020/2021

LLISTAT DE LLIBRES CURS 2020/2021

Benvolgudes i benvolguts,

Us adjuntem el llistat de llibres del curs 2020/2021 per nivells.

Podeu adquirir-los mitjançant Iddink -adjuntem informació-:

106_CC_2020 (1)

o a les vostres llibreries habituals.

PRIMER D’ESO

1r ESO

SEGON D’ESO

2ESO A

2NESO

TERCER D’ESO

3RESOA

3RESO

QUART D’ESO

4TESOA

4AOPTATIVES

4TESO

PRIMER DE BATXILLERAT

1RBATXILLERAT

SEGON DE BATXILLERAT

2BATXILLERAT

XVI Premi Hèracles 2020

La Secció Catalana de la SEEC va convocar per al curs 2019-2020 el SETZÈ PREMI HÈRACLES al millor Treball de Recerca de Batxillerat a Catalunya o Monografia del Batxillerat Internacional (BI) dins l’àmbit de les llengües i cultures grega i llatina.
L’alumna SOFIA PEREDA ARIÑO, alumna… Llegeix més»

Retorn llibres IDDINK

Benvolgudes famílies,
Us recordem com heu de tornar els llibres d’IDDINK que heu utilitzat aquest curs.
En breu penjarem el llistat de llibres pel curs vinent i les instruccions per, si es vol, adquirir-los amb l’empresa IDDINK.

TASQUES EXTRAORDINÀRIES DE RECUPERACIÓ

Benvolgudes i benvolguts,
Aquí teniu les tasques que els alumnes que tenen matèries suspeses aquest curs, i no les han recuperat durant el tercer trimestre, han de fer per aprovar-les. Cal llegir atentament les instruccions i entregar les tasques en les dates indicades.
TASQUES EXTRAORDINÀRIES DE RECUPERACIÓ
PRIMER… Llegeix més»

5 de juny. Dia mundial del medi ambient

Des de la Comissió Medioambiental us volem convidar a participar en la jornada de millora del nostre planeta. Com que aquest curs l’estem acabant d’una manera excepcional, creiem que una bona manera de fer-ho és mitjançant l’elaboració de cartells que incloguin propostes que permetin millorar… Llegeix més»

EL BATXILLERAT AL JOAQUIM MIR. Portes Obertes. Disseny. Preinscripció.

Tot sobre el nostre  batxillerat
Presentació-BAT-portes-obertes-maig-2020-v1-1
El nostre  disseny
Oferta de places INFORME_OFERTA_BAT