Xerrada al CFGM DE Gestió Administrativa en l’Àmbit Jurídic

Divendres passat 5 d’octubre vam tenir la visita de l’Il·ltre. Sr. Aleix Muntaner Guillaumes, Jutge de Pau de Sant Pere de Ribes.
Els nostres alumnes de Primer  de Gestió Administrativa Àmbit Jurídic, com a part de la seva formació, van gaudir d’una xerrada en la qual van… Llegeix més»

AMPA Joaquim Mir

L’AMPA de l’Institut Joaquim Mir és una associació sense ànim de lucre, que té com a objectiu principal col·laborar amb la comunitat educativa per a una millora permanent. Les aportacions que les famílies dels alumnes fan a l’AMPA, s’utilitzen per col·laborar econòmicament en les activitats… Llegeix més»

JORNADA DE VAGA, 1 d’OCTUBRE, 2018

Benvolguts pares i mares i alumnat,
El Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha convocat una jornada de protesta («vaga») per al dia 1 d’octubre de 2018. Els representants de l’institut han fet arribar a la direcció del centre la proposta d’adherir-s’hi. Podeu trobar el comunicat… Llegeix més»

Reconeixement a les millors qualificacions

Aquest passat juny, es va fer un reconeixement a un alumne de cada curs de l’ESO que van destacar per les seves excel.lents qualificacions finals. ENHORABONA A TOTS!
Aquesta iniciativa és l’origen dels Premis Areté (“virtut” en grec) que destaquen virtuts i qualitats en diferents categories,… Llegeix més»