Futurs alumnes: Ajornament de la preinscripció

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscr​ipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.
Ampliarem la informació per aquest canal tan aviat com ens ho comuniquin.

Més Història al Joaquim Mir

Comencem un cinefòrum sobre la història d’Espanya i la història del món contemporani. La primera projecció serà “La lengua de las mariposas” el proper dimarts 10 de març a les 17.30h, i està oberta a tothom (alumnat i professorat).
Des del Projecte Buchenwald també us animem… Llegeix més»

Campanya #ThoEstasPerdent

L’Institut Joaquim Mir s’uneix a la campanya “Si no veus esport femení, t’estàs perdent la meitat de l’espectacle.”
La campanya pretén promoure una major presència de les dones esportistes als mitjans, contribuint així a avançar a cap a la plena igualtat, trencar estereotips socials i mediàtics… Llegeix més»