Reunió famílies BATXILLERAT

Benvolgudes famílies,
El dijous 29 d’octubre de 2020  farem reunions de famílies de 1r i 2n de Batxillerat telemàticament.
Les reunions constaran de dues parts:
Una primera part general a les 18h amb tot el nivell i l’Equip Directiu en la qual s’explicarà breument el Pla d’Actuació de… Llegeix més»

Reunions famílies ESO

Benvolgudes famílies,
Els dies 13 i 14 d’octubre de 2020  farem reunions de famílies d’ESO telemàticament. El dimarts 13 per a famílies de 1r i 2n d’ESO  i el dimecres 14  per a famílies de 3r i 4t d’ESO. Les reunions constaran de dues parts:
Una primera… Llegeix més»

Vaga 16, 17 i 18 de setembre

Benvolgudes/famílies,

En primer lloc informar-vos que com a directora no tinc la potestat d’autoritzar o desautoritzar una vaga.… Llegeix més»

Declaració responsable

Benvolgutdes famílies i alumnat,
Aquí teniu les declaracions responsables (menors i majors 18 anys) per enviar al correu del tutor que us  facilitaran el primer dia de classe. És un pdf editable, però si no el podeu signar, amb l’enviament es dóna per vàlida. És important… Llegeix més»