Jornada de vaga, 21 de febrer, 2019

Benvolgudes famílies i alumnes,
La Intersindical-CSC ha convocat una vaga general el dia 21 de febrer de 2019. Preveiem que sigui seguida per part del professorat del centre. D’altra banda, l’associació d’estudiants de l’institut  ha comunicat a la Direcció la intenció d’adherir-s’hi.
El centre estarà obert i… Llegeix més»

Jornada de vaga, 12 de febrer, 2019

Benvolguts pares i mares i alumnat,
El Sindicat d’Estudiants  ha convocat una jornada de protesta («vaga») per al dia 12 de febrer de 2019. Els representants de l’institut han fet arribar a la direcció del centre la proposta d’adherir-s’hi. Podeu trobar el comunicat del SE en… Llegeix més»

AMPA Joaquim Mir

L’AMPA de l’Institut Joaquim Mir és una associació sense ànim de lucre, que té com a objectiu principal col·laborar amb la comunitat educativa per a una millora permanent. Les aportacions que les famílies dels alumnes fan a l’AMPA, s’utilitzen per col·laborar econòmicament en les activitats… Llegeix més»

Invitació Dia del Holocaust

Benvolgut/da
En nom de l’Amical de Mauthausen i altres camps em plau convidar-vos a l’acte de commemoració del Dia internacional en memòria de les víctimes de l’Holocaust que l’Amical i l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú organitzen a la capital del Garraf.
La commemoració del Dia… Llegeix més»