Jornada de vaga, 14 novembre, 2018

Benvolguts pares i mares i alumnat,
El Sindicat d’Estudiants  ha convocat una jornada de protesta («vaga») per al dia 14 de novembre de 2018. Els representants de l’institut han fet arribar a la direcció del centre la proposta d’adherir-s’hi. Podeu trobar el comunicat del SE en… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar. Participa! Presenta’t!  Vota!

Enllaç a la Circular del procés d’Eleccions al Consell Escolar

QUÈ

COM

QUAN

Inici del procés A partir d’aquesta circular 5 de novembre
Publicació i consulta  del cens A la consergeria del centre A partir 5 de novembre
Presentació candidatures Omplint les sol.licituds a secretaria/direcció. (Publicitació al web del centre a partir del 15 de novembre) Del 10 al 20 de novembre
VOTACIONS Sector professorat

(renovació de 7, de 7 membres)

21 de novembre a les 15.30h
Sector PAS

(renovació d’1, d’1 membre)

21 de novembre de 13h a 13.30h. A secretaria
Sector alumnat

(renovació de 2, de 3  membres)

29 novembre de 10h a 11.30h i de 17h a 18.30h. A l’entrada
Sector mares i pares

(renovació de 2, de 3 membres )

29 de novembre de 17h a 18.30h. A l’entrada
Constitució del nou CONSELL ESCOLAR i presa de possessió Al centre 13 de desembre de 2018, a les 18h

Exposició a la biblioteca

Els alumnes de tercer, a l’assignatura de plàstica, han treballat les imatges que expressen l’essència de tres grans festes que es celebren el 31 d’octubre i l’1 de novembre: El día de los Muertos, Tots Sants i Halloween.
Finalment, han exposat aquests treballs a la biblioteca.… Llegeix més»

Xerrada al CFGM DE Gestió Administrativa en l’Àmbit Jurídic

Divendres passat 5 d’octubre vam tenir la visita de l’Il·ltre. Sr. Aleix Muntaner Guillaumes, Jutge de Pau de Sant Pere de Ribes.
Els nostres alumnes de Primer  de Gestió Administrativa Àmbit Jurídic, com a part de la seva formació, van gaudir d’una xerrada en la qual van… Llegeix més»