Nadal a l’Institut!!!

Arriba el Nadal i l’Institut es guarneix per tal de celebrar-ho. L’alumnat de la USEE, de l’Aula d’Acollida, del Batxillerat artístic i del CFS Educació Infantil n’han estat els autors, a qui felicitem pel seu gran treball. Enmig de tota aquesta ornamentació nadalenca, també hi… Llegeix més»

Pinta la Marató 2015

L’ Institut Joan Brudieu ha participat en el Concurs «Pinta La Marató 2015» tot plasmant en un mural la seva particular visió sobre la malaltia tractada, la diabetis i l’obesitat. L’alumnat de la matèria optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO C-D hi ha… Llegeix més»

Llatí fora de l’aula

Els alumnes de primer de Batxillerat de l’lnstitut Joan Brudrieu de la Seu d’Urgell Alba Adzerias, Carla Campillo i Sandro Lagares tenen la gran oportunitat d’estudiar Llatí fora de l’aula. Cada setmana, dintre del seu horari lectiu, els alumnes es desplacen a l’Arxiu Comarcal de… Llegeix més»