Dia Mundial de la Filosofia

Amb motiu del Dia Mundial de la Filosofia, els alumnes de 1r de Batxillerat i de 4t ESO l’han treballat d’una forma creativa, manifestant la seva sensibilitat filosòfica i reivindicant, avui més que mai, la importància del pensament crític i la necessitat de filosofar.

Mostra de Fotofilosofia

Els alumnes de Cultura Audiovisual han participat a la XI Mostra de Fotofilosofia i aquells que han estat seleccionats han tingut el plaer d’assistir a l’Acte Final de la Mostra, que ha tingut lloc a la Facultat de Filosofia, i ser guardonats amb un diploma… Llegeix més»

Exposició de Warhol

El dimarts 17 d´octubre el grup d´alumnes de Cultura Audiovisual hem tingut la sort d’anar a veure les exposicions Warhol. L’art mecànic i El món de Giorgio de Chirico. Somni o realitat, al Caixaforum de Barcelona.
Ens ha sorprès l’obra d’ambdós autors, però hem quedat notablement… Llegeix més»

DIÀLEGS NORD-SUD

DIÀLEGS NORD-SUD:
US DONEM LA BENVINGUDA!
¡OS DAMOS LA BIENVENIDA!,
VELKOMMEN TIL BARCELONA!
Del 29 de setembre al 6 d’octubre es desenvoluparà a casa nostra la segona part del projecte en comú de l’Institut Joan Boscà de Barcelona amb el Gribskov Gymnasium, un institut públic de Helsinge (Dinamarca). Ara… Llegeix més»

Festa solidària 2017

La Segona festa solidària va ser un gran èxit, no tan sols de participació i continguts sinó també de recaptació, que ha estat de 3.400€ (venda de pastissos, de butlletes i d’entrepans a la festa, així com de les aportacions voluntàries i de la donació… Llegeix més»

Música a Les Corts

El dia 30 de Maig els alumnes de `primer d’ESO van participar a la Jornada de Música de Les Corts. Cada any els nois i noies de 6è de primària i 1r d’ESO que hi participen toquen dues peces amb la flauta.
El nostre institut té… Llegeix més»