Mannequin Challenge

Amb els alumnes de 1r ESO hem fet un Mannequin Challenge a l’hora de projectes per treballar l’expressió corporal. Gràcies a tots i a totes els que hi heu participat!

Comunitat de Sant Egidi

Els alumnes de 2n ESO han participat amb la Comunitat de Sant Egidi per tal que cap infant es quedi sense joguina aquest Nadal.
Gràcies a tots i a totes per oferir les vostres joguines als infants que ho necessiten!

Festa solidària 2016

La recaptació final del Projecte Solidari, ha estat de 1710 €. Un altre cop s’ha de felicitar a l’alumnat de 3r d’ESO per l’extraordinària feina feta i l’entusiasme mostrat en tot moment. D’altra banda, hem de remarcar i agrair l’aportació de 600 € de l’AMPA… Llegeix més»

Sant Jordi 2016

Podeu veure les fotos del lliurament de premis de Sant Jordi i les actuacions musicals AQUÍ.
La lectura de poemes les podeu veure en aquests enllaços  POEMES 1 POEMES 2

Venecia 2015

Una vegada més, l’alumnat de 2n de Batxillerat
ha tancat el 2n trimestre fent una estada a Venècia. L’encanteri dels seus