XERRADA DE L’ASSOCIACIÓ ALCOHÒLICS ANÒNIMS PELS ALUMNES DE 4T

El dilluns 16 de novembre els alumnes de 4t d’ESO vam assistir a una xerrada organitzada per l’associació Alcohòlics Anònims amb l’objectiu de conscienciar els joves

del perill del consum de l’alcohol en excés i tot el que comporta patir aquesta malaltia. És per això que tres persones d’aquesta associació, dos ex-alcohòlics i la dona d’un alcohòlic actiu, van explicar-nos la seva experiència personal. Tant com van iniciar-se en el món de l’alcoholisme, la complicació de tenir un bon equilibri emocional i amb la família i finalment com van aconseguir superar aquesta etapa. Per últim, també van explicar-nos que podem adreçar-nos a l’associació de manera anònima si tenim qualsevol problema o dubte.

Júlia Moyà