VISITA I TALLER A LA FACULTAT DE QUÍMICA DE LA URV

Aquest passat dijous 17 de desembre, els alumnes que cursen les matèries optatives de biologia i geologia i de física i química de 4t d’ESO s’han apropat al Campus Sescelades de la Universitat Rovira i Virgili a Tarragona. Un any més, han visitat la Facultat de Química. La visita ha inclòs tres activitats: en primer lloc han realitzat una activitat pràctica en la qual han hagut de fer una valoració àcid-base en un dels laboratoris de recerca de la Facultat; després han pogut visitar el CRAI, la biblioteca del Campus Universitari, i per últim la Marta Calull, professora de la facultat, els ha ofert una xerrada sobre els estudis universitaris. Aquesta visita s’inclou dins el programa que ofereix  la Facultat de Química per apropar els estudis científics als alumnes de secundària. La valoració de l’activitat és molt positiva i esperem seguir repetint-la els propers anys.