Tercer premi per als alumnes del cicle formatiu

Quatre alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes de l’Institut Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí ha aconseguit el tercer premi, en la categoria de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà, del concurs de pàgines web websalpunt.cat de la Fundació puntCAT.

Aquest concurs té com a finalitat la de saber crear una web (de forma senzilla i lúdica) i que s’interessin sobre un tema en concret i cerquin la informació d’aquest tema.

Amb l’obtenció del tercer premi, se’ls presenta en el concurs europeu d’elaboració de webs “Dot Award”.

Els alumnes guanyadors han estat Èric Alcázar, Florin Belivan, Josep M. Pallàs i Miquel Tella amb el web www.informaticaldia.cat, on expliquen notícies diverses del mon de la informàtica però centrant-se en un usuari amb un nivell bàsic.L’altre grup, que tot i fer una gran feina no ha aconseguit cap premi, ha realitzat el web www.elmondelsvideojocs.cat on explica les novetats del sector de diverses plataformes.

Totes les notícies que s’han publicat als dos webs s’han retransmès, a més, per l’Espluga FM Radio on han creat un espai radiofònic per difondre notícies sobre informàtica a la gent de la població i la comarca.