Sortida dels alumnes de 3r al Port de Tarragona

El passat 24 de març, els alumnes de 3r d’ESO acompanyats per dues professores van anar de sortida a Tarragona per visitar el Museu del Port.

Van marxar de l’Espluga a les 7 del matí amb tren fins a Tarragona on van esmorzar i seguidament van començar les dues hores de visita i activitats al Museu del Port. Allà van conèixer la història d’aquest port tan important des de la seva construcció fins l’actualitat. Després de la visita guiada van gaudir d’una passejada amb barca on van poder veure les parts i molls que formen el port i els tipus de productes que s’hi comercien en cada una. També les embarcacions que hi amarren durant l’any i les màquines que s’utilitzen per la càrrega i descàrrega dels vaixells. Al finalitzar les activitats del matí van passejar i dinar a la Rambla Nova fins les 4 de la tarda que van tornar a l’institut amb tren.