Memorials Eduard Maimoné i Toni Blanch a l’INS Joan Amigó

La comunitat educativa de l’INS Joan Amigó de l’Espluga de Francolí es prepara per homenatjar la memòria dels professors Toni Blanch i Eduard Maimoné que ens van deixar prematurament fa uns anys.

Les activitats proposades en cada cas estan lligades a l’especialitat de cadascun dels professors, així s’organitza una jornada esportiva pel Memorial Toni Blanch i un concurs fotogràfic de ciència pel Memorial Eduard Maimoné.

En concret, el proper dia 15 de maig de 2015, hem organitzat el “Memorial Toni Blanch” entorn a la seva passió que eren els esports. Durant tot el matí realitzarem competicions esportives de futbol 7 masculí, futbol sala femení, bàdminton i petanca. Tot l’alumnat del nostre centre participarà en l’esdeveniment, ja sigui de forma activa competint o animant als companys en el seu esforç. A més a més, cap a mig matí, s’ampliarà el nombre de participants amb alumnat procedent de l’INS La Caparrella de Lleida i de l’INS Martí L’Humà de Montblanc. Per reposar forces, es donarà coca i xocolata per esmorzar a tot l’alumnat. Sort a tothom i recordeu que el més important és participar!

En el mateix sentit, el proper divendres 29 de maig acaba el termini per participar al 3r Concurs Fotogràfic “Memorial Eduard Maimoné”, aquest any centrat en les fonts de la Conca de Barberà. Trobareu les bases i més informació sobre el concurs a la pàgina web del centre (www.insjoanamigo.cat). Recordem que pot participar-hi qualsevol membre actual o antic de la comunitat educativa de l’INS Joan Amigó, organitzats en tres categories adults, 3r i 4t d’ESO  i Cicle Formatiu, i 1r i 2n d’ESO.  Prepareu les màquines i capteu aquells racons on l’aigua és el principal actor i posteriorment tot el conjunt d’instantànies s’exposaran al gimnàs de l’institut acompanyant la festa de fi de curs del dia 19 de juny, acte on es donaran els premis de cada categoria.

Des de l’Institut creiem que és una bona oportunitat de posar en valor la tasca realitzada per aquests professors al nostre centre, per recordar i donar-los a conèixer als membres nouvinguts a la comunitat educativa i per fomentar la pràctica esportiva i l’esperit científic.

Companys us recordarem sempre!

Josep Besora Juanpere.