INDIAN PAPER ART A L’INS JOAN AMIGÓ I CALLAU.

Escrit per Laura Martínez i Raquel Gelonch

Departament de Llengües estrangeres INS Joan Amigó i Callau

Recordes l’últim cop que algú et va deixar literalment amb la boca oberta?

Nosaltres, personalment, feia temps que no veiem alumnes i professors de l’INS Joan Amigó  tan gratament sorpresos.

El regal ens va arribar així com inesperat, el 17 de novembre amb la visita el sr Kumar, un professor d’art provinent de la Índia i ens deixa del tot boca-badats amb el seu “paper art”.

Que com ho fem? from the outside. No glue. Make some little cuts on the sides and pull gently. “ Mr Kumar_ Easy! Take some silk paper strips. Roll them up from the inside_ not Students and teachers_ Whooaaaaawwww!!!!! Mr Kumar_ Do you want to see some more? Students and teachers_ Yeeeeesssss!!! ” Des del Departament d’Expressió i de Llengües Estrangeres, les professores de ViP i anglès, vam acceptar de bon grat la visita de Mr Kumar al nostre centre.

Una demostració d’art totalment desinteressada i altruista. Els llibrets que ens oferia li permeteren recollir uns diners per ajudar a escoles de zones deprimides de la Índia. Així doncs, a més de gaudir del seu art el centre, l’alumnat i el professorat vam poder posar el nostre granet de sorra per a l’educació de joves i nens més desafavorits.