Excursió a l’espai de l’estudiant i al complex educatiu de Tarragona

Passades les nou del mati del passat dijous 12 de març els alumnes de 4t d’ESO vam marxar fins a Valls per assistir al saló de l’estudiant, fins que no van ser les 10 no vam poder entrar al recinte i vam aprofitar per esmorza. Un cop a dins, campi qui pugui, teníem temps de sobres per informar-nos, consultar dubtes a diferents universitats o centres educatius, fer una ullada a les universitats mes properes, observar alguna parada que ens crides l’atenció o que hi hagués alguna cosa interessant per al nostre futur i sobre tot vam agafar molts fulletons i papers, les coses que més van destacar van ser que els alumnes del batxillerat d’arts essèniques van cantar una cançó fent una coreografia, l’institut Jaume Huguet que va portar una bicicleta estàtica que podia triturar fruita.

A prop de les 11:30 vam anar cap al complex educatiu de Tarragona més conegut com Laboral ja que és on es troben l’institut Pere Martell i l’institut Cal·lípolis que majoritàriament fan Cicles formatius de Grau Superior i de Grau Mitja, una professora de cicles de l’institut Pere martell ens va explicar les nostres possibilitats acadèmiques després de l’educació obligatòria, des dels que han suspès l’ESO i la necessiten aprovar fins als que volen fer un batxillerat, també els diferents accessos al cicle superior i els avantatges de fer cicles. No ens van ensenyar els llocs de treball com tallers, laboratoris o aules ni cap de les dos residències que tenen per estudiants ni instal·lacions esportives.

Abans de les 15:00 ja vam arribar a l’Espluga, va ser una excursió força necessària per acabar de concretar el nostre futur.