CLASSIFICAT UN ALUMNE DE L’INSTITUT JOAN AMIGÓ PER LA FINAL DEL “FEM MATEMÀTIQUES”

Dos grups d’alumnes de l’Institut Joan Amigó i Callau         (de 1r i 2n d’ESO) van participar dimecres dia 13 a la segona fase del concurs Fem Matemàtiques.

La jornada, que va tenir lloc a Almacelles i va estar organitzada per l’associació de professors de matemàtiques Lleimat, va constar d’una prova individual i d’una gimcana matemàtica per grups.

Finalment, un alumne de l’institut, en Nil Duch i Amorós, va estar seleccionat per participar a la fase final, que tindrà lloc el dia 21 de maig a Girona, on competiran els alumnes seleccionats de tota Catalunya.