2n premi al concurs d’infografies d’Educació Financera a les Escoles de Catalunya.

Una alumna de l’institut Joan Amigó i Callau, Alina Cutitaru, ha guanyat el 2n premi al concurs d’infografies EFEC, amb un treball on es resumeixen de forma molt gràfica els tipus d’impostos que existeixen a l’actualitat.

El programa EFEC, és una iniciativa promoguda pels departaments d’Ensenyament i Economia de la Generalitat de Catalunya, l’Institut d’Estudis Financers i diverses entitats financeres. En la seva IV edició, s’ha continuat ampliant l’abast del programa, amb més número de centres, alumnes i voluntaris participants, fent arribar l’educació financera a escoles de totes les comarques catalanes. Els més de 3.450 tallers educatius d’aquest curs escolar han arribat a més de 18.500 alumnes de 4t d’ESO de 301 centres escolars (públics, concertats i privats) gràcies a la tasca de 626 voluntaris del sector bancari i financer.