L’Institut Joan Amigó i Callau rep el Segell eTwinning Schools

El nostre institut ha estat un dels centres guardonats aquest any com a Centre eTwinning 2021. Aquesta distinció reconeix el treball col·laboratiu i cooperatiu amb altres instituts i escoles europees, l’aplicació de les TAC a l’aula, el desenvolupament de la competència plurilingüe i la dimensió europea en els projectes desenvolupats a l’Institut.

eTwinning Schools som models: inspirem i encoratgem altres centres a treballar per projectes d’una manera inclusiva i transversal. Fem del nostre alumnat millors persones, millors estudiants i millors ciutadans europeus.

eTwinning School és ser un centre model i ambaixador per a altres instituts de la zona promocionant eTwinning i els valors que aquesta forma de treballar comporta, d’aquesta manera ens convertim en un institut referent a La Conca de Barberà a l’hora de treballar en projectes europeus .

Des del curs 2018-2019 que l’Institut desenvolupa projectes europeus, el curs passat vam rebre el Segell de Qualitat Nacional i el Segell de Qualitat Europeu pel projecte “Tell me about yourself”. Aquest curs l’Institut Joan Amigó i Callau té un altre projecte eTwinning en marxa “ Tell me more about yourself”, sobre el canvi climàtic, desenvolupat a 1r d’ESO i un projecte europeu Erasmus+ “Save the Planet”, sobre energies renovables a 3r d’ESO, cofinançat per la Unió Europea. D’aquesta manera motivem el nostre alumnat a treballar en projectes emprant l’anglès com a llengua vehicular.