L’Institut Joan Amigó al Certamen de Lectura en Veu Alta

“Llegint descobrim el nostre món, la
nostra història i a nosaltres mateixos”.
 Daniel J. Boorstin

Com cada any l’institut Joan Amigó i Callau participa al Certamen de lectura en Veu Alta organitzat per la fundació Enciclopèdia Catalana i la Generalitat de Catalunya. El concurs  consisteix en llegir un text en veu alta, perquè, quina manera hi ha millor per fomentar el gust per la lectura que escoltar un text llegit de manera acurada i expressiva?

Aquesta iniciativa ha tingut molt bona acollida entre l’alumnat de 2n i 4t d’ESO, i ha estat considerable el número d’alumnes que  s’ha presentat al procés de selecció: Noa A., Marc C., Ivet C., Joan C., Pablo L., Shayron M., Nadia V., Eira A., Itziar V.,  Bernat B., Safae E., Andrea R., Sofia R.,  Ivan A., Maria A., Marc A., Nerea E., Miquel M., Berta M., Jana P.i  Isolda S, de 2n d’ESO, i Anna B., Dani B., Júlia B., Samya B., Wissan C., Omaima D., Martí H., Arnau P., Jordi Q. i Joel S., de 4t.

Volem felicitar-los a tots i a totes, tant per la seva participació, com per la bona tasca realitzada. També volem encoratjar-los a continuar llegint i a no perdre mai la curiositat per descobrir altres mons i traslladar-se a altres realitats a través de la lectura.

Pel que fa a l’alumnat seleccionat, el proper dia 24 de febrer, rebrà un assessorament per part de la Sra. Rosa Mateu, que incidirà en l’entonació, la vocalització i tots aquells aspectes que fan que escoltar un text llegit en veu alta sigui un veritable plaer.

L’institut Joan Amigó i Callau, fidel a la seva tradició, continuarà donant recolzament a l’alumnat seleccionat i els acompanyarà en l’apassionant aventura de conèixer millor la realitat que ens envolta i a nosaltres mateixos a través de la lectura.