Viatge de final de curs de l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau

El passat dimarts 4 de maig, i fins al dijous 6, vint-i-nou alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí van anar al càmping Trilla de Tamarit per a passar-hi tres dies i dues nits, en els quals van practicar diversos esports aquàtics o de platja.

Van ser unes jornades plenes d’activitats preparades per al gaudi dels estudiants: olimpíades a la sorra, coastering, caiac i paddle surf . Aquestes van servir per a refrescar-se i passar una bona estona amb els companys i companyes. Cal destacar la unió i companyonia de tot el grup durant tota l’estada.

De totes maneres, més enllà de l’assortit d’activitats proposades per l’empresa Esportec, aquesta sortida va servir per a que l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí poguessin acomiadar-se d’aquesta etapa educativa que són a punt de finalitzar, cosa que, en aquesta època de pandèmia, semblava molt difícil.

Tots i totes van tornar a casa cansats a causa de totes les activitats realitzades, però contents per les experiències viscudes amb els seus companys i les seves companyes.