Vaga general dia 14.11.2012

Us informem que en motiu de la vaga general, convocada per demà dia 14.11.2012, les activitats normals del centre es podran veure afectades ja que en data d’avui el 36% del professorat ha comunicat que exercirà el seu dret de vaga. Els alumnes que en… Llegeix més»

Inici curs Cicle formatiu

Les dates d’incorporació de l’alumnat del Cicle Formatiu al centre per aquest curs 2012-2013 són les següents: 12 de setembre: 10:00 h. PRESENTACIÓ (només cal portar paper i bolígraf). Aquest dia l’hora aproximada de sortida serà a les 11:30h. 13 de setembre: 8:30 h Inici… Llegeix més»

Inici curs ESO

Les dates d’incorporació de l’alumnat d’ESO al centre per aquest curs 2012-2013 són les següents: 12 de setembre: PRESENTACIÓ (només cal portar paper i bolígraf). 9:00 h alumnat 1r d’ESO. 10:00 h alumnat 2n, 3r i 4t d’ESO.
Aquest dia no hi ha classe a la… Llegeix més»

Vaga professorat dia 22.05.2012

Us informem que demà dimarts dia 22, en motiu de la vaga de professorat convocada pels sindicats d’Ensenyament, el centre romandrà obert i amb els serveis mínims garantits.
Només un 25% del professorat s’adhereix a la vaga, per tant la resta farà classes amb tota normalitat.També… Llegeix més»

Tercer premi per als alumnes del cicle formatiu

Quatre alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes de l’Institut Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí ha aconseguit el tercer premi, en la categoria de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà, del concurs de pàgines web Llegeix més»

Sortida al bosc de Poblet 1r ESO