Festa Nadal

El dia 22 de desembre farem la festa de Nadal, les activitats ordinàries quedaran substituïdes per tallers i altres activitats.
A primera hora farem activitats de tutoria, seguidament durem a terme diferents tallers organitzats per alumnes i professors fins a l’hora d’esbarjo on els alumnes de… Llegeix més»

Jornada de portes obertes del cicle formatiu

El proppassat dia 30 d’abril es realitzà la jornada de portes obertes del cicle formatiu d’informàtica.
Durant la sessió es van explicar totes les qüestions que comporten realitzar un cicle i, concretament, el de Sistemes Microinformàtics i Xarxes i la seva realització al nostre institut.

Nou web del centre

Després de més de mig any d’intens treball, es presenta oficialment i a tot el públic el nou web de l’Institut Joan Amigó i Callau. Aquest nou espai web pretén modernitzar i actualitzar l’anterior plana, amb més seccions i dotar-la de major informació per poder… Llegeix més»