Matrícula CF curs 2022-23

Matrícula de cicles

Terminis
A partir de de l’1 de juliol comença el període de matriculació:

Grau Mitja

• Alumnat Antic (de segon i repetidors): de l’1 a l’11 de juliol.
  • Alumnat Nou Continuïtat: de l’11 al 15 de juliol.
  • Alumnat Nou NO Continuïtat: és del 18 a 22 de juliol

Grau Superior

• Alumnat Antic (de segon i repetidors): de l’1 a l’11 de juliol.
  • Alumnat Nou: del 18 al 22 de juliol.

Informacions sobre la matrícula

El procés es realitzarà a través del següent formulari: http://www.ciclesfp.cat/matricula/

Per accedir al formulari, l’alumnat que seguiu en el mateix cicle(perquè passeu a segon o repetiu) heu de posar el vostre DNI, NIE o passaport.

Si us matriculeu en un nou cicleper accedir al formulari heu de posar el número de preinscripció(format PRE22-23XXXXX). I fer el formulari en el termini marcat. No poseu el DNI/NIE o tornareu a fer la matrícula del cicle que heu acabat.

Teniu enllestida la documentació abans de començar el formulari. Fins que no es finalitza el formulari no es guarden les dades.

Per qualsevol problema amb el formulari escriviu: notificacions@insjaumemimo.cat

Pagament de la matrícula

Al mateix formulari no haureu de fer cap pagament ni adjuntar cap document de pagament. El pagament de la matrícula es fa per transferència bancària.

Podeu veure aquí les quotes d’aquest any:

Cal enviar el justificant de pagament al correu a8044715@xtec.cat o portar-lo al centre. Fins que no es fa el pagament la matrícula no estarà validada.