Mikado al teatre de l’Atlàntida el 13 de maig

Ja estem a punt de la gran estrena que es durà a terme al teatre de l’Atlàntida el 13 de maig.
Mikado, l’òpera còmica més representada de tots els temps, hi col.laboren una quinzena d’alumnes del Callís. Aquests han estat assajant durant tres mesos a les tardes sota la direcció d’Antoni Font i Sebastià Bardolet formant un petit cor.
Però no tot queda aquí, una de les grans sorpreses és la col·laboració d’Arnau Tordera dins del musical.
A part de la basant musical tenim també representació dins l’àmbit de maquillatge i tècnic de so per poder ajudar a la representació.
Aquests alumnes també s’estan formant fora horari escolar amb tallers i xerrades que es realitzen en aquestes setmanes.
Estem segurs que serà tot un èxit.

Recta final dels assajos per el musical Mikado amb gran representació dels alumnes del Jaume Callís