Informacions importants relacionades amb el proper curs escolar 2017-2018

Benvolguts pares i mares,

Des de l’Equip Directiu de l’ institut Jaume Callís us informem de qüestions importants relacionades amb el proper curs escolar 2017-2018:

1. HORARI ESCOLAR

Tot l’alumnat del centre fa jornada continuada. Les classes començaran a les 8 del matí i acabaran a les 14.40. Aquestes sis hores lectives es distribuiran en blocs de  dues hores de classe consecutives, separats per dos esbarjos de 20 minuts cadascun.

Durant tot el curs escolar és molt necessari que els nois i noies arribin a l’institut ben esmorzats (fruita, cereals i làctics), ja que han de seguir una jornada completa i cal assegurar el seu treball i rendiment. També cal que portin esmorzar per a cadascun dels esbarjos.

1. FAMÍLIES DE 1r d’ESO

Convoquem les famílies de 1r d’ESO a una reunió informativa que tindrà lloc el dilluns dia 4 de setembre a les 8 del vespre a la Sala d’Actes de l’ institut.

1. HORARI DEL PRIMER DIA

El primer dia del curs, dijous 14 de setembre, es faran les presentacions de curs a la sala d’actes, seguidament  tutoria a l’aula  i s’iniciaran les classes a les 11:20. Es procedirà segons l’horari que s’especifica a continuació:

1r d’ESO:8:00 del matí.

2n d’ESO: 8:30 del matí.

3r d’ESO: 9 del matí.

4t d’ESO: 9:30 del matí.

1r de BATX i 2n BATX: 10 del matí.

1. LLIBRES

Trobareu quins són els llibres que cada curs farà servir a la intranet del centre:

També a la intranet i, clicant el MENU i dins de la pestanya de l’AMPA, hi ha la informació relativa a la reutilització de llibres (a través de l’empresa Iddink) i a les beques.

1. NOTES SETEMBRE

L’alumnat que s’ha d’examinar el setembre haurà de venir a recollir les notes el dia 6 de setembre de 9 a 9:30 del matí a l’aula.

6. CALENDARI ESCOLAR

Consulteu la pàgina web  http://agora.xtec.cat/iesjaumecallis/linstitut/calendari-del-curs/

1. Entrega dels butlletins de notes

– Primer trimestre:  21 de desembre.

– Segon trimestre: 23 de març.

– Final de curs (inclourà les notes finals i el 3r trimestre):

2n de BATX:  28 de maig i, per a l’alumnat que hagi de fer exàmens extraordinaris, el dia 18 de juny .

1r de BATX:  22 de juny.

1r, 2n, 3r i 4t d’ ESO: 28 de juny.

Els dies de lliurament de les notes finals se seguirà l’horari següent :

11:00 del matí: el/la tutor/a lliura les notes a l’alumnat a l’aula corresponent.

11:30–14:00: tot el professorat és present al centre .

11:00 – 12:30: visites de pares prèvia convocatòria del tutor/a .

12:30 – 14:.00: atenció a possibles visites de pares sense convocatòria prèvia del tutor/a.

1. COMUNICACIÓ ENTRE EL CENTRE I LES FAMÍLIES

És molt important i necessari que hi hagi comunicació entre el centre i la família. A banda de la comunicació imprescindible amb el tutor o la tutora, diverses vegades al llarg del curs  des de l’Equip Directiu us farem arribar informacions que és important que conegueu. Totes us arribaran via telemàtica, per això és imprescindible disposar d’un correu electrònic que no sigui el de l’alumne/a,

És molt important que consulteu la intranet del centre, on anirem introduint totes les informacions destacades que es vagin produint al llarg del curs.

1. TRIA D’OPTATIVES D’ESO

Els alumnes de primer no fan optatives; els de 4t ja les van triar a finals de tercer d’ESO. Les famílies dels alumnes de 2n i 3r d’ESO heu rebut una carta informativa amb les instruccions per fer la tria online.  Aquesta informació també està disponible a la pàgina web.

Aprofitem l’avinentesa per saludar-vos molt cordialment i desitjar-vos un bon estiu.

EQUIP DIRECTIU

Vic, 20 de juliol de 2017

1. Joan Rius

Bon dia:
    Revisant la llista de llibres per a 2on ESo, CULTURA I VALORS ETICS 2 ESO 2017 TEIDE l’indiqueu amb ISBN 978 84 2185 468 6, que correspon a un llibre de Música.

Per internet l’he trobat amb la referència ISBN 978 84 3078 306 9. Em podríeu dir si aquesta és la correcta?
    Gràcies,,
    Joan Rius (pare d’Alexandre Rius)

1. admin Autor de l'article

Bona nit,
      Tens tota la raó del món, la referència ISBN 978 84 3078 306 9 és la correcta.
      L’error es deu a que vaig copiar les dades d’un fitxer en format word en que estava l’ISBN malament, en canvi en el mateix fitxer en format pdf el nombre era el correcte.
      Moltes gràcies!