My way, your way, our shared cultural identities – ETWINNING EUROPEAN QUALITY LABEL

Hem rebut el segell  europeu de qualitat etwinning (ETWINNING  EUROPEAN QUALITY LABEL) per l’anterior projecte Erasmus+ – My way, your Way our shared cultural identities – que vam realitzar amb escoles d’Itàlia, Bulgària i Suècia. (2015-2017)

Enhorabona a tots els alumnes i professors participants per la vostra implicació i la feina ben feta.

Els alumnes que en volgueu una còpia del certificat per incloure al vostre curriculum (EUROPASS) poseu-vos en contacte amb les coordinadores.