ACTE DE LLIURAMENT DELS PREMIS LITERARIS 2020  EN CONFINAMENT:  20è Premi literari Àngels Viladomat i 35è Antoni Pous.

Aquest any, malgrat el confinament, s’ha mantingut la convocatòria dels premis literaris i s’ha realitzat tot virtualment: tant la presentació dels treballs com la reunió del jurat. Cal dir que, malgrat les circumstàncies, hi ha hagut una elevada participació (70 treballs).

El que sí es va celebrar presencialment ha estat l’acte de lliurament de premis, que es va celebrar el dia 30 de juny, al Parc dels Estudis, sota el símbol de Jacint Verdaguer, en un marc incomparable, amb la presència de la Regidora d’Educació, Bet Franquesa, la directora de l’Institut Jaume Callís, Rosa Justribó, i dos membres del jurat, Jordi Cassany i Carme Rubio. I tot l’acte fou amenitzat per la intervenció musical de quatre alumnes de l’Institut Jaume Callís

Els premiats han estat els següents:

1r ESO   Poesia

1r premi: Recordo les teves paraules, de Jana Santamaria Rosés              (Institut Jaume Callís de Vic).

2n premi: Temps de canvis, de Jana Torras Morató (Inst. Les Margues, Calldetenes).

1r ESO  Narrativa

1r premi: Una mirada endins, de Júlia Corominas Rovira (Inst. Les Margues, Calldetenes).

2n premi: Punt i coma, de Duna Tarter Gallart (Inst. Les Margues, Calldetenes).

2n. ESO                Narrativa

1r premi: Un lloc, on tothom t’hauria de respectar, de Xènia Furriols Galobardas i Berta Banús         Segret         (Inst. Les Margues, Calldetenes).

2n premi: On només hi van periodistes, de Júlia Valverde Puig i Íngrid Garcia Forroll (Inst. Les Margues, Calldetenes).

3r i 4t ESO           Poesia

1r premi: El gust de la mel, de Judit Fuentes Garcia (Institut Jaume Callís de Vic).

2n premi ex-aequo per a:  Com l’aigua a la sorra, de Núria Llopart Fernàndez (Institut Jaume Callís) i    El fanal del silenci, de l’Institut del Voltreganès.

3r i 4t ESO    Narrativa

1r premi: Imperfecte desastre, d’Ana Del Pino-Garcia (Col·legi Escorial de Vic).

2n  premi: RIM, de Carla Oliver Martinez (Institut Jaume Callís).

Menció      especial  al relat A la deriva, de Joan Roquer Campalans (Escorial de Vic).

BTX        Poesia

Premi al recull   Il·lusió, de Lídia Povedano Anton (Escola St. Miquel de Vic).

BTX        Narrativa

Premi al l’obra Un final fragmentat, de Biel Oliver Martinez (Institut Jaume Callís).

Menció especial al relat Material sensible, de Maria Sans Baltorà (Institut Jaume Callís).