1A BICICLETADA AMPA – 28 DE MARÇ

Benvolguts pares, mares, tutors i alumnes,

Ens plau convidar-vos a la 1a BICICLETADA de l’AMPA de l’Institut Jaume Callís que es celebrarà el proper dissabte 28 de MARÇ de 2020 a les 8:45h del matí. La sortida serà des del mateix institut a les 9 del matí.

Després de concloure el recorregut (11 del matí aprox.), l’AMPA oferirà un esmorzar de pa amb tomàquet i botifarra. Els tiquets es podran adquirir a la biblioteca de l’institut, cada dia de 9 a 1, amb l’aportació de 2 euros fins dos dies abans de la bicicletada.

Des de l’AMPA us animen a participar a totes les famílies, alumnat i professorat. Es tracte d’un recorregut apte per a tothom.

Recomanem portar casc.

Per qualsevol dubte podeu escriure a: ampajaumecallis@hotmail.com

Atentament,

AMPA Jaume Callís