Proves GESO 2020

Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO (GESO)

Alumnes que poden presentar-s’hi

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2019 són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2018 o 2019.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2020.
    També hi pot concórrer l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2020 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:
    – Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    – Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
    – Ser esportista d’alt rendiment.
  3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs 2019-2020. En canvi, hi poden concórrer els alumnes que estan matriculats a ensenyaments d’adults o a l’Institut Obert de Catalunya, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.

Imprès de sol·licitud – 1300kb

Calendari
Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció Del 3 al 14 de febrer de 2020
Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes d’admesos i exclosos Entre el 17  i el 21 de febrer de 2020
Termini de presentació de reclamacions a les llistes d’admesos i exclosos Del 24 al 26 de febrer de 2020
Realització de les proves Durant el mes de març

Més informació

Els Criteris d’avaluació i els continguts mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries estan al suro de l’entrada de l’institut.