Tria d’optatives de 4t d’ESO pel curs 2018-2019

Ens adrecem a vosaltres per fer-vos arribar la informació per la tria d’optatives del vostre fill/a per al proper curs de 4t d’ESO.

Donat que en ocasions tenim una concentració de demanda elevada en algunes matèries, l’assignació es farà per ordre de la nota mitjana de tercer sempre i quan hagin lliurat el formulari de petició i la documentació de matricula dins el termini. Tota petició lliurada fora de termini serà considerada en última posició.
Abans de fer la tria cal reflexionar bé quines matèries s’ajusten millor a les vostres capacitats i habilitats, i començar a rumiar quin és el camí que us agradaria triar després de l’ESO.
Entenem que aquesta decisió no serà fàcil, per aquest motiu us recomanem que feu la tria segons el vostre criteri però també amb l’ajuda de la vostra família i la supervisió del tutor.
En les següents pàgines trobareu informació de cadascuna de les optatives.
Heu d’emplenar i enviar aquest formulari de petició abans del 10 de juny.

Llegiu tota la informació en el document.
Nota: L’alumnat que sol·liciti convalidació cal que ompli igualment el formulari de tria d’optatives indicant la convalidació d’una optativa en la última opció. A posteriori ja realitzarà